Murah.Gerek.Hari.Ini

Thursday, October 17, 2013

Permohonan Gua Kawin Dua : Episod 1

Tarikh : 15 Oktober 2013
Tempat : Umah Mertua gua
Masa : sekitar jam 9.00mlm hingga 9.30 mlm

...klo lu 'football hooligans'....lu tau itu waktu malaysia menentang bahrain untuk kelayakan Piala Asia 2015...Astro Arena pon satu hal....kejap-kejap dok tayang gambo awek Bahrain....gua bengang la....jadik gua test Bini gua....

Gua : ..pompuan Bahrain ni semua muka sikit lebey kurang je kan....
Bini : ...tu la....sama je muka dorang...mata bulat....idung mancung....cantik je dorang...
Gua : ...kannn......

.......gua senyap jap....gua rasa macam da nak masuk ni.....

Gua : ...kalau papa nak buat awek Bahrain jadik bini no 2 ada okeh ka?.....
Bini : ape?.....*^&*!%#*!*#

...gua macam dengar bini gua counterback dengan hati yang agak panas....gua langsung meninggi kan volume TV....nampak dah kan result dia kali ni....gua malas nak layan sangat pasal 'time' tu Bahrain dah 'leading' 1-0 ....

Keputusan : Permohonan Di tolak...

...cilakak...takpe.....nanti gua try lagi.....kahkahkahka.....

nah amek buat ubat rindu....


 ...tapi apa cilaka....gua Google lebih lanjut....gua scroll down lagik kluar plak pompuan tua ni...apa kaitan beliau?......

tima kasih Lebai Google untuk gambar ni....phuiiiiiii.....

1 comment:

Anonymous said...

Saya ingin berkongsi Skin Care yang 100% berasaskan tumbuhan, tanpa 1500 bahan chemical berbahaya. Mempunyai 8 Patent Formula,8 tahun research and development clinical test,ada jaminan selamat,dan 10x ganda skin renewal & done proven by scientific research. Anda nak tahu Skin Care apa yang sangat hebat tu? Meh
Produk Putihkan Kulit Yang Berkesan Dan Selamat