Murah.Gerek.Hari.Ini

Friday, October 11, 2013

REVIEW BLOG Entri Kasik Panas Ver.2 : Demi Iphone 5....ada gua pedulik?..

...pecah otak...pecah tabung.....demi IPhone..gua tebal kan lagi muka.....kah kah kah kah....

entri kedua yang bakal bikin lu sume gelak guling kan gua....pedulik apa gua....bila gua menang henpon lu jangan bising sana sini dengki...ahahahah....

...owner blog ni gua rasa sama link dengan blog Pengedar Shaklee Yang Menjual Set Bersalin Shaklee ...dengan kata lain...owner yang sama....macam biasa....owner ni tetap steady me'maintain' blog beliau tanpa bantuan iklan-iklan Nuffnang sama sekali.....lebih hensem beliau mampu buat contest 'berani mati' siap ber'penaja' hingga cecah RM 7 ribu bhai...bukan main-main ni....bukan macam blog U Follow I Follow U Back yang lain...hanya mampu menaja sendiri hadiah 'contest' menarik trafik hanya modal bawah RM100...ahahahha....rasa ramai panas dengan stetmen gua ni.....lantak la...gua keyboard warrior....sapa berani gua sailang...ahahahahha.....

....tapi blog SuperIbu.Com ini tewas sedikit berbanding blog Pengedar Shaklee Yang Menjual Set Bersalin Shaklee dimana 'follower' SuperIbu mengumpul sebanyak 49 mata di NetworkedBlog manakala 51 mata bagi blog ubat Shaklee...ahahahha....tewas dengan perbezaan mata yang kecil memang menyakitkan hati....ahahahha...

...kedua-dua blog 'loading' dengan pantas walaupon dengan capaian internet ditahap GPRS...tetap setia dengan tema 'simple is perfect'.....takperlu bunga-bunga bagai....sampai anak panah 'mouse' pon diganti dengan gambar hati....bila digerakkan akan timbul efek-efek debunga....cam kanak-kanak je kan....wow...gua kondem blog orang lain bagai tapi blog gua still menten pakai template standard sediaada.....ada gua pedulik?.......hahahahhaha.....tahniah sekali lagi.....

....blog SuperIbu ni lebih menjurus kepada kehidupan beliau dan banyak info yang boleh di adaptasi oleh semua lapisan masyarakat......tak macam blog gua....cerita merepek....tajuk mengarut....hahaahahahha....

...paling menarik untuk bacaan gua (yang lain banyak entri yang pompuan suka baca) kisah anak beliau....Ibrahim....biasa la...naluri bapak....bapak ni memang nampak macam tak kesah....tapi di sebalik tabir....apa yang dalam hati dia....apa target dia?....ahahahha....jadik kepada para ibu.....anda tak tahu apa yang kami pikir....ahahha....biasa la..lelaki....susah sikit nak tunjuk kasih sayang ni....puiiiiii.......!!!...ahahahhaa....ok la kak....da nak masuk Jumaat ni.....gua pon da kontang idea nak merapu apa lagi....

....kalau ada rezeki ada lah...oh yaaa.....gua hampir lupa.....atau erti kata lain...buat-buat lupa....entri memula gua tak letak pon link untuk join contest ni.....ok la....kita kasik 'fight-fight' maa.....


...klik je situ....lepas tu menung la carik idea nak merapu....semoga berjaya....

*kengkadang gua teringin nak buat contest....hadiah fridge magnet ke...pen ke....cawan ke.....tapi....maaaaaluuuuuu.....kahkahakhakhkahkah.....

2 comments:

KamilSalleh said...

Semoga berjaya bro....

Master Coordinator Shaklee Dengan Agen Shaklee Aktif COD Shaklee Seluruh Malaysia. Pakar Produk Shaklee, Consultant Vivix Shaklee. Daftar Ahli Shaklee / Daftar Agen Bisnes Shaklee. 019-3476996 said...

Salam tuan,

Terima kasih atas review untuk kedua2 blog. Seronok baca dengan ayat yang bersahaja.

Btw, tahniah atas penyertaan untuk Contest Iphone 5S anjuran blog www.superibu.com

InsyaAllah esok 19/11/2013 akan bermula.

Semoga berjaya :)