Murah.Gerek.Hari.Ini

Wednesday, March 20, 2013

entri bukan untuk bini gua : awek, kelisa dan petrol pam


...lu berenti...kasik gear free..bamm.!!!...tet tetttt.....bunyik tutup pintu diiringi petikan suis 'alarm' mengunci kereta....kekunci penutup minyak dibuka tanda lu nak isik minyak...okeh gua paham..

...gua datang mampir parking belakang lu....berpakaian ala angkasawan angkara ujan lebat .....setiba nya di lokasi...gua di pandang pelik karena lebat hanya separuh jalan....panas petang pulak yang datang...choiiii....panas ni brader......

...awek tadi belom keluar.....

...gua di luar mulanya basah hujan sudah mula kering manakala basah peluh datang mengganti....panas ni brader...

cilakak....lu boley shoping pastu baru nak beratur di mesin kewangan.....memang cilakak......

gua keras diluar......mohon para MG'ians mintak lu sumer dijauhkan perangai ni....berbakul gua maki....

tapi...

gua maki dalam haati jerkkkkk.....nasib dia baik karena dia seorang awek....senyum jerk boley bikin gua sejuk brader...kahhakhakak.....

-mohon bini gua jangan meroyan untuk entri kalini...sebab gua sudah notis awal-awal lagi kan....kahkahkahkah.....terima kasih sayang-

1 comment:

Kekzamanis said...

Sabar.. Jangan panas2.. Standardla manusia ni berbagai ragam.. Ada yang menyenangkan hati, tak kurang juga yang menyakitkan jiwa.. Hehehehe..